Het "Kom bij elkaar langs" topic

May 2015 aangepast in Lokale scenes
Post hier als je op een bepaalde datum of in een bepaalde regio ergens wilt smashen, zodat je met iemand misschien wat kan afspreken.
«13456714

Reacties

• Ik heb komende vrijdag tijd om te smashen, al vanaf 12 uur 's middags maar misschien ook nog 's avonds. Wie heeft er tijd over? Oh en ik speel geen brawl.

Edit: Oh dat is morgen al. Wat gaat de tijd toch snel...
  • Kijk dit is handig
  • mensen mogen altijd bij mij langskomen, liefst melee maar brawl is ook goed. laat me weten Faab-@hotmail.com of 06-26767547. Als je besluit te bellen zeg dan gelijk dat je een smasher bent -_-. Woon trouwens in Zaandam wat vlakbij amsterdam ligt.

oh ja, IK BEN KENKER PRO DUS HET IS HET WAARD
  • Laurens, mayb dat ik anytime soon nog wel een x langskom ;)
  • Faab schreef:
    mensen mogen altijd bij mij langskomen, liefst melee maar brawl is ook goed. laat me weten Faab-@hotmail.com of 06-26767547. Als je besluit te bellen zeg dan gelijk dat je een smasher bent -_-. Woon trouwens in Zaandam wat vlakbij amsterdam ligt.

oh ja, IK BEN KENKER PRO DUS HET IS HET WAARD

Ben pas nog langs geweest en vertolkte me rol als punching bag extreem goed :lol: . Wat is de stand? 1-40 :mrgreen: .

edit: Heb sinds kort weer is mijn melee game gedaan en kwam erachter dat ik nog niet FD unlocked heb. Ik kan event 50 niet halen, ja lach me maar uit :(
  • Neem je een Jiggly en blijf je wegvliegen totdat Mewtwo die bal oplaad en Bowser hem eraf duwt of de hele tijd 1 side b tegen Bowser en dan weer doorvliegen.

Of Peach en turnip spam, naar de andere kant floaten, meer turnip spam, dsmash.

Anyway;

Empy/Kramer, Zoetermeer, altijd behalve zaterdagmiddag, liefst Brawl, Melee is wel leuker maar ik speel het bijna nooit meer dus ben denk ik niet genoeg uitdaging.
  • Iedereen is hier ook altijd welkom,liefst melee,mail of add me maar;Caju1@msn.com
    Kan er voor zorgen dat er nog meer gasten van de zeeuwsche community langskomen,ben ook bereid de helft van je treinkaartje te vergoeden mocht je geen OV hebben ;) ,ik woon in Oost-Souburg,dat ligt tussen Middelburg en Vlissingen in.
  • Empy schreef:
    Neem je een Jiggly en blijf je wegvliegen totdat Mewtwo die bal oplaad en Bowser hem eraf duwt of de hele tijd 1 side b tegen Bowser en dan weer doorvliegen.

Of Peach en turnip spam, naar de andere kant floaten, meer turnip spam, dsmash.

Event 50 is dat je crazy and master hand moet verslaan. Uiteindelijk had ik ze verslagen met Ganondorf. Event 51 had ik inderdaad Jiggly maar ik gebruikte rest op Bowser kan niet missen :D.

Helaas heb ik zelf op het moment geen geweldige situatie voor bezoek maar Faab zei dat ik altijd welkom daar ben.
  • UchihaJP schreef:
    Laurens, mayb dat ik anytime soon nog wel een x langskom ;)
    Is goed man. Wel ff van tevoren afspreken, want kheb het doordeweeks nogal druk.

Hee Kai, kan ik volgende week zaterdag misschien bij jou langskomen? Of als je weekend OV hebt, misschien kan jij dan bij mij langskomen als ik in Terneuzen ben.
  • Mjah is prima,ik beschik zelf helemaal niet over een OV op dit moment,maar je bent hier welkom,requiem komt vast ook wel,en wellicht nog een paar andere gasten.
  • Rizul schreef:
    Event 50 is dat je crazy and master hand moet verslaan. Uiteindelijk had ik ze verslagen met Ganondorf. Event 51 had ik inderdaad Jiggly maar ik gebruikte rest op Bowser kan niet missen :D.

Helaas heb ik zelf op het moment geen geweldige situatie voor bezoek maar Faab zei dat ik altijd welkom daar ben.

O shit, das waar, aja event 50 was volgens mij echt bizar simpel gewoon die aanvallen van de hand leren kennen en klaar. Heb gewoon Sheik gebruikt net als bij alle andere btw.
  • Event 50 was idd veel te simpel. Voor de lol met pichu gehaald, zonder damage te krijgen ;)

Maar goed, mocht er nog een smasher in de buurt van IJsselmuiden wonen, Overijssel, die een paar keer tegen mij wil spelen, dan is ie welkom (woon je verder weg, en wil je ook tegen mij spelen, dan is dat ook goed). Ik heb melee achter mij gelaten, en speel enkel nog brawl ;) Om iets af te spreken: Feben@live.nl.
  • Waaat, dr zijn meer mensen die in Delft studeren. Ik heb jullie nooit gezien, Mind Trick, Trained Noob, en zo groot is de campus nou ook weer niet. Wat studeren jullie? Ik doe Technische Wiskunde.

We moeten eens een keer in Delft afspreken, bij Funky man ofzo ;).
  • Ik doe civiele techniek, tegenover technische wiskunde dus :p
    Kunnen wel keertje wat afspreken met ze 4en, niet bij mij though me tv heeft kuren :O
  • lolz ik doe ook civiele techniek, eerstejaars pas though
    welk jaar zit je?
  • Zie net dat Landsmeer helemaal ten noorden van Amsterdam ligt :shock: . Mind Trick, zorg dat je een kamer krijgt in Delft, en dat er een tv, gamecube en 4 personen in passen :lol: . Of Funky Man, repareer je tv :P.
  • Zit in het 2e jaar nu. Miss idee om een keer gewoon met ze 4en naar de aula te komen in de lunch om kennis te maken ofzo, zorg ik ervoor dat ik me tv weer aan de praat krijg.
  • Ik eet elke maandag in de aula. Funky Man, ken jij toevallig Kris Riemens of Marc Petri?
  • Ging vandaag in de aula eten maar had je niet gezien, heeft waarschijnlijk meer te maken met dat ik geen idee heb hoe jij eruit ziet though.
  • Je zag dus geen coole gast zitten, want alle brawlers zijn natuurlijk cool 8-)
  • Funky man schreef:
    Ging vandaag in de aula eten maar had je niet gezien, heeft waarschijnlijk meer te maken met dat ik geen idee heb hoe jij eruit ziet though.
    Moest je ff bellen man :lol:. Volgende week weer
  • Ben deze zaterdag hele dag in Delft aan het niksen, als iemand zin hebt om te smashen kan die langs komen. Wil zowel brawl als melee wel spelen, maar heb me melee + memory card niet liggen hier.
  • Lawrencelot en mind trick zouden elkaar wel moeten kennen o_0 Heb ze volgens mij meerder keren bij hetzelfde toernooi gezien ten minste.
  • kijk hier hebben we wat aan =)

kaak, Zevenaar (gelderland), altijd, Brawl, guuswiggers[at]msn.com
  • Ivootjes schreef:
    Lawrencelot en mind trick zouden elkaar wel moeten kennen o_0 Heb ze volgens mij meerder keren bij hetzelfde toernooi gezien ten minste.
    Ja ik ken em ook, maar hij is eerstejaars vandaar dat ik niet wist dat ie in Delft studeerde. En ik heb z'n msn niet... mind trick voeg me toe laurensbliek[at]hotmail.com
  • Iemand deze zaterdag spelen? Kan bij mij in Delft maar ben bereid om me OV te gebruiken als ik maar niet de hele wereld af hoef te reizen.
  • iemand omgeving gelderland ofzo ;)?
  • ah kijk dit is nog ns een topic.

als dr nog mensen in de buurt van amsterdam zitten, you're welcome.
    (maar wel op donderdag vrijdag of zaterdag ;) )
    msn : boris_staats@hotmail.com
  • Voor mensen die een keer langs willen komen, kheb vrijwel altijd tijd en op vrijdag komen er zoiezo altijd een aantal mensen brawlen bij mij thuis (niet allemaal even goed maar altijd leuk) dus laat maar iets weten als je wilt ^^

Stabman, Klundert (West-Brabant), altijd, Brawl, abder60@hotmail .com (liever mailtje sturen als je een keer wilt brawlen, want kzit niet zoveel op msn)

grtz Stabman
  • Bij wie kan ik deze vrijdagmiddag langskomen? :P
    omgeving delft/rotterdam/den haag/leiden/haarlem/amsterdam aub
  • Jij speelt alleen Melee toch? Want ik heb vrijdagmiddag wel vrij en woon in Zoetermeer, maar heb Melee al een tijdje niet meer gedaan dus.
  • Ik speel nu ook wel eens brawl :) Teams is nog best wel grappig
  • kk lijah gaan we dit weekend spelen O_O
  • Dus hoe zit mensen hun weekend er uit. Ik heb morgen wel tijd om langs te gaan bij iemand wie wil?
  • kleine edit:
    vooral melee, en alleen op do vanaf 5 uur en vrijdag vanaf 1 uur
  • paprika killer, kom morgen bij mij smashen dan. wat is je msn?
  • iemand hier volgendee week donderdag brawl bij mij thuis
    50/50 treinkaartje ?
  • Veen schreef:
    paprika killer, kom morgen bij mij smashen dan. wat is je msn?

bedoel je daar zaterdag mee? want dan kan ik dus nie
  • Aight, handig topic dit.

Mijn msn: duncmaster7[at]hotmail.com.

Voor Melee potjes ben ik altijd wel te porren :)
  • Als er nog gasten zijn die in Zeeland wonen of bereid zijn om daarnaartoe te reizen dan kan ik misschien ook eens thuis iemand ontvangen X3.
  • Ik woon in Rotterdam. Kom in het weekend langs om melee te spelen.
    g7011994vt@hotmail.com
  • Zet bij mij even ertussen dat ik ook op donderdag kan ;)
  • kaak schreef:
    Zet bij mij even ertussen dat ik ook op donderdag kan ;)
    Altijd, maar ook op donderdag?
  • Lawrencelot schreef:
    kaak schreef:
    Zet bij mij even ertussen dat ik ook op donderdag kan ;)
    Altijd, maar ook op donderdag?

ik weet niet had ik ergens altijd gezegd dan ?? nouwja ik kan alleen weekend plus donderdag ;)
  • ik wil eens horen of er smashers zijn van Zeeland waar ik in de kerstvakantie kan komen oefenen.
    melee, laag niveau, wil wat verbeteren...
  • wisl schreef:
    ik wil eens horen of er smashers zijn van Zeeland waar ik in de kerstvakantie kan komen oefenen.
    melee, laag niveau, wil wat verbeteren...
    Ben grootste deel van de kerstvakantie in Terneuzen, met de auto goed te doen vanaf België (ov minder). Voeg me maar toe op msn als je dat hebt: laurensbliek[at]hotmail.com
  • Je kunt in de kerstvakantie ook altijd terrecht in het game café waar MRAS gehouden werd.
    Add me maar op msn als je wilt; Caju1@msn.com
  • ^tof
    ik heb geen msn, maar ik zal jullie binnenkort hierover pmen.
  • Kai schreef:
    Je kunt in de kerstvakantie ook altijd terrecht in het game café waar MRAS gehouden werd.
    Add me maar op msn als je wilt; Caju1@msn.com
    Zijn er bepaalde dagen in de vakantie dat er al mensen hebben afgesproken in het game café?
  • geen msn wtfizzle?
Log In of Registreer om te reageren.