25 / 26 Maart - Dutch Comic Con 2017 (Smash4 / Melee)

22 March aangepast in Toernooien
AFK e-sports bar Rotterdam en Mission Complete presenteren in samenwerking met Dutch Comic Con: Smash @ Dutch Comic Con 2017!

Locatie - Jaarbeurs Utrecht

Datum - 25 en 26 maart 2017

Events - Smash4 Singles, Smash4 Doubles, Melee Singles, Melee Doubles*
*Singles events op zaterdag 25 maart en doubles op zondag 26 maart

Ruleset Smash4
Spoiler:
Ruleset Melee
Spoiler:

Spelercap singles.
128 man Smash4
128 man Melee
Spelercap doubles.
64 teams Smash4
64 teams Melee

Entry fee - €20 voor 1 dag, €35 voor 2 dagen*
*Dit is inclusief toegang tot Dutch Comic Con

Prijssupport
(voor ieder event)
1: €500
2 €300
3 €150
4 €50

Inschrijfformulier Smash4: https://goo.gl/forms/Jo7mNqOIg0vQfnfB3
Inschrijfformulier Melee: https://goo.gl/forms/UfFnGyU07oBdnXhY2
Inschrijvingen sluiten op dinsdag 21 maart.
Donderdag 23 maart zullen de brackets online te zien zijn

Stream
De Smash4 stream zal verzorgd worden door BYOC.
De Melee stream zal verzorgd worden door AFK e-sports bar Rotterdam

Je bent zelf verantwoordelijk voor het meenemen van een controller.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons mailen op afk.rotterdam@gmail.com

Tijdschema
Zaterdag
09:00 Verzamelen bij een laden/lossen deur (er word nog aangegeven welke precies)
09:30 Deur dicht
10:00 Start Bracket
16:00 start top 4

Zondag
09:00 Verzamelen bij een laden/lossen deur (er word nog aangegeven welke precies)
09:30 Deur dicht
10:00 Start Bracket
15:00 start top 4

Inschrijvingen Smash4 Singles
Spoiler:

Inschrijvingen Smash4 Doubles
Spoiler:

Inschrijvingen Melee Singles
Spoiler:

Inschrijvingen Melee Doubles
Spoiler:

Reacties

• naissss
  • Ik heb hier al meerdere vragen over gehad dus ik zal het nog even toelichten:
    We willen stipt om 10 uur beginnen met bracket. Om 10 uur gaat Dutch Comic Con ook open. Om ervoor te zorgen dat je niet een uur in de rij staat en je eerste match mist, mogen we met de smashers via een zijdeur naar binnen. Deze sluit vervolgens om 09:30.
  • In, voor beide, neem een setup mee
  • @Supergoomba bedankt voor je uitleg, ik dacht we zo vroeg aanwezig moesten zijn. Thanks for the info bro
  • Zit eraan te denken om te gaan op zondag met een maat van me als teammate, vraag me alleen af of er naast het main doubles event veel ruimte zal zijn voor friendlies. Vind het zelf wel belangrijk namelijk! :P
  • @thomass_1025 Zeker, 4 man op 1 TV. sws genoeg setups voor friendlies dan.
  • Er zal naast het toernooi ook nog een free play area komen. En naarmate het toernooi vordert zullen er ook setups vrijkomen in het toernooi gedeelte.
  • @KasparV wil je jezelf voor de goede orde nog even inschrijven via het formulier :P
  • 14 March aangepast
    Hey,
    miischien dat het ergens super obvious staat, maar is het de bedoeling dat je de entry fee vooraf betaalt of aan de deur? Ik heb namelijk geen mail ontvangen na inschrijving.
  • 15 March aangepast
    Hey,
    Ik heb dezelfde vraag als paint (hier boven). Ik heb mij aangemeld via een formulier, maar geen bevestiging gekregen? Moet ik verder nog iets ondernemen of kan ik nu mee doen?

Groetjes

Daantjewow
  • @Paint @daantjewow , Als het goed is hebben jullie nu beiden een mail ontvangen ^^
  • @afk_rotterdam, voor mij geldt hetzelfde, ik heb me ingeschreven via het formulier voor singles maar al een paar dagen geen e-mail. Zouden jullie deze mail nog kunnen versturen?
  • Ik heb me ingeschreven maar nog geen mail ontvangen over de betaling
  • Hi iedereen,

Wellicht een rare vraag maar ik en een groepje vrienden spelen altijd op de ds.. Zou ik deze dan mogen gebruiken tijdens het singles/doubles toernooi. Ik zag het nergens staan dus bij deze
  • Edwinoko If you use a controller that is not the standard wired GameCube controller, make sure you do not remain synced to a system and interfere with following matches. It is recommended to remove batteries from Wiimotes. Note that you are likely to be reprimanded if your controller of choice hinders the tournament.

Volgens mij mag je gewoon met je 3ds spelen als controller.
  • Dus wat is het idee, hebben jullie gewoon een lijst bij de deur? Want ik heb nu geen ticket maar het is wel inclusief de entree voor CC...
  • @folks er is inderdaad gewoon een lijst aan de deur.. Iedereen die zich heeft ingeschreven krijgt morgen een mail met meer details ^^
  • Ik heb al een CC ticket, kan ik deze ook gebruiken voor het toernooi?
  • @mizar ..Dat kan maar dan moet je je alsnog inschrijven voor het toernooi.. en een extra kopie van je ticket meenemen..
  • @afk_rotterdam, Ik heb me vanmiddag ingeschreven en neem even een kopie mee van mn ticket. Bedankt!
  • Moet Teams van Doubles aan beide kanten niet al ge update worden?
  • @afk_rotterdam ik heb betaald maar geen emailtje gekregen
Log In of Registreer om te reageren.