10 December - Smash South 8 heerlen € 100 pot bonus + melee- Cap 68 Smash Wii U Cap 32 melee

November 2016 aangepast in Toernooien
De achste editie van het Smash south toernooi in Heerlen
Denk jij dat je het in je hebt? Kom dan naar dit evenement waarbij gamers samen komen en de kans krijgen om zichzelf van hun beste kant te laten zien. Melee is aanwezig met genoeg set ups.

Let op !!
Dit is de laatste editie van smash south dit jaar dus er zal een pot bonus voor smash 4 zijn van € 100.
Mocht de player cap bereikt worden bij beide events zal er een pot bonus € 50 bij komen !!!

Datum en locatie :
zaterdag 10 december 2016
Groeet Genhei 14, 6413 GN Heerlen

Schema ;
11:00 zaal open / aanmeldingen
12:00 Start teams
14:00 start singles

Evenementen :
Super smash 4 wii u teams 2v2
Super Smash 4 Wii U Singles 1v1 met € 100 pot bonus- cap van 68 bereikt wordt dit € 150

Melee singles 1v1- cap van 32 bereikt € 50 pot bonus
Melee teams 2v2

Om te zorgen dat alles snel en smooth verloopt kunnen spelers zich alleen aanmelden voor 1 van de speelbare games.

Entrance Fee :
inschrijfkosten € 5
per event per speler € 5
payout : 60/30/10
Spoiler:
Spoiler:

Betaling inschrijvingskosten moet vooraf geschieden.
Stuur een email naar Smashsouthgaming@hotmail.com Vermeld in de omschrijving je naam en aan welke evenementen je mee wilt doen. Je zal vervolgens een reply krijgen met bankgegevens en hoeveel je totaal moet betalen.
Je bent pas volledig ingeschreven wanneer je van ons een bevestiging hebt ontvangen van je betaling.

Winnaars krijgen hun geld na de finale .

Set-ups
We verzoeken spelers om set-ups mee te nemen indien mogelijk voor het toernooi. Hoe meer set-ups we hebben des te sneller we klaar zijn en hoe meer tijd er is voor freeplay. Als mensen HD TV’s/schermen en/of Wii U+game+adapter mee kunnen nemen, zouden we dat erg op prijs stellen. Per TV/scherm of Wii U Set-up dat je meeneemt geven we je €1 terug. Vooral voor melee is het van belang om set ups mee te nemen sinds deze niet aanwezig zijn.

Reacties

• November 2016 aangepast
    Set ups Melee :

1x tv + gamecube + melee Django
    tv+ gamecube - Django
    Tv+ gamecube - Django
    Tv+ gamecube - Django
    nog 3 x melee + memory card nodig !!

Set ups Smash wii U

4 set ups - Smash South
    1x set up- little col
  • Jammer dat het op zaterdag is moet ik werken waarom is het nie op zondag?
  • Als er een mogelijkheid was tussen Zaterdag en Zondag, dan is het overduidelijk dat de TO's het liefst op een Zaterdag willen i.v.m meer bezoekers + Zondag gebruiken om lekker godverdomme te rusten.
  • Hahah maar misschien kom ik voor de singles want ben om 12:30 klaar met werk en dan nog komen met de auto hoop dat dat lukt ☺
  • Normaal houde we de toernooien op de zondag maar de venue was alleen nog 10 December beschikbaar. Om 13:00 beginnen singles dus dat Kan je misschien nog Halen. Anders stuur een E-mail en probeer ik je onder aan de bracket te zette Zodat je match later begint.
  • Waarschijnlijk ben ik er dan pas om 2 uur net zoals een vriend van mij die meegaat dus kan het dan nog?
  • Want t rijden duurt 1 uur en 10 minuten
  • En eerst nog naar huis na t werk dus ben dan thuis om 12:45 en dan rijden dus ben er dan rond 2 uur
  • Beste Colin, als je je inschrijft. voor het toernooi zal ik er rekening mee houde En is dit wel mogelijk.
  • Dankjewel
  • Ik kon mijn werk afzeggen dus ik kom wss gewoon de hele dag
  • Maar ik stuur dan wel een email als ik het zeker weet voor de registratie
  • Zoals ook in mijn inschrjivingsmail aangegeven zal ik een grote CRT met Wii, Melee en Memory Card meenemen. Ik zal ook mijn laptop met recording software en capture card met bedrading meenemen om de sets op te nemen.
  • Hoeveel mensen hebben zich ingeschreven voor melee?
  • Voor melee zitten we nu op zo'n 14 man

Smash 4 op zo'n 32
Log In of Registreer om te reageren.