Smash 4 in Overijssel/Twente

Hoi allemaal, Ik ben op naar smash 4 spelers in Twente en omgeving.

Eigenlijk ben ik het beu dat ik me kapot moet reizen naar de andere kant van het land om een beetje friendlies te kunnen doen :P . Het stoort mij dat de scene hier zich een beetje dood laat gaan.
Daar wil ik verandering in brengen.

Zelf ben ik al actief bezig met een facebook groep om een community hier gaande te krijgen zodat we regelmatig friendlies kunnen doen. Ik heb gemerkt dat er wel spelers zijn, maar ze laten zich tegenhouden om verschillende redenen.

Ook buiten Twente ben ik bezig, ik heb gemerkt dat in Zwolle, Arcadium interesse heeft om de community in die omgeving te boosten. Misschien dat we in de toekomst nog wat van ze horen.

Dit betekend niet dat smashers buiten Twente geen contact op hoeven te nemen, het is tenslotte een Overijssel groep.

Anyway Als er smashers in de omgeving zijn. Laat het me weten. misschien kunnen we dan regelmatig friendlies houden en evt. in de toekomst wel een toernooi.

Groetjes~

Reacties

• zou dit ook voor melee/smash4 in overijssel en twente kunnen worden?
    ik ben namelijk zeker voor een community in overijssel, maar ik speel zelf geen smash 4.
    volgens mij zijn er ook wel mensen die smash 4 en melee spelen, dus meteen beide spellen erbij betrekken lijkt mij wel handig.
  • Ik vind dit op zich een prima idee! Al ligt mijn focus wel op smash4.
    Melee kan ik helaas geen bal meer van, haha.

Mijn enige zorg zou dan zijn hoe je de de boel uit elkaar houdt. Niet dat dit nodig is, maar als je later smashfests enzo organiseert, wie zijn dan de aanspreekpunten?

Ik stuur zelf nog wel even een berichtje erachteraan.

Verder ben je welkom hoor!
  • Ik wil best eens met jullie komen gamen, is het misschien handig om telefoonnummers uit te wisselen voor whatsapp?
  • Smash 4 speler in Enschede hier. Zelf ben ik ook op zoek naar lokale smashbuddies, fijn om te horen dat er toch nog wat zijn!
  • @Florrut
    Gezellig!
    speel je beide games? Voor nummers en overige stuur ik even een berichtje.

@Leon
    Ja, fijn te horen dat ik niet alleen ben haha. Daarom ook de groep en de zoektocht naar medespelers :D
    Ik stuur ook jou een bericht met alles erop en eraan.

Leuke reacties!

Groetjes~
Log In of Registreer om te reageren.