Hoe oud moet je zijn voor smash?

Hallo, Ik ben zelf 13 en wil in smash komen, ben ik te jong, of oud. en waar kan ik toernooien vinden?

Reacties

• hey. niemand is te jong of te oud om te smashen :D hier is een handige guide die je meer over de competitieve smash scene kan vertellen http://www.smash-bros.nl/forum/discussion/1437/handleiding-voor-nieuwkomers-die-naar-een-toernooi-willen#latest
  • Ik ben zelf 15 en wordt niet echt anders behandeld door mijn leeftijd behalve dan dat iedereen verwacht dat ik minder goed ben.
  • Zie het als een school er zijn ouderen die willen leren en het zelfde geldt voor jongeren, maar je moet open staan voor een gesprek iets wat bij ons gewoon gezelligheid brengt zeker als je gedreven bent .
    Verder is de community geweldig vorig jaar hadden we armada en ice bij een toernement ,dat zijn top spelers waar wij ook van leren en van genieten dus kom naar een van de event en denk:
    ready set go! Melee
  • En naar Kravt3n iedereen heeft een ego zeker met melee. Ik zelf zou ook balen als ik denk dat ik van een 15jarige verlies maarja als jij de ervaring hebt om te winnen dan is het jou moment om alsnog te genieten! Win met met blijdschap en verlies niet met haat
Log In of Registreer om te reageren.