Enige Smash dingen in Drenthe/Groningen.

Hallo.
Ik ben hier vrij nieuw op dit forum, en ik vroeg me af of er enige montlies of andere Smash evenementen zijn.
Want ik heb ergens gelezen dat Avalon montlies in Groningen houdt. Klopt dit?
Als dit niet past bij de lokale scenes categorie, dan vindt ik het niet erg dat een moderator het verplaatst.
Alvast bedankt.

Reacties

• Klopt niet, want Avalon houdt tourneys in Zoetermeer voor Melee en Smash 4.
    De gasten van Hyperfocus zijn meer bekend met het houden van tourneys in Groningen. Zoek dat maar op!
  • Heb het opgezocht. Ik denk dat er niet zo snel een volgende Hyperfocus toernooi komt. Hoe vaak organiseren ze toernooi in het jaar?
  • Hmmm... Ik zag een tijd geleden voordat Hypefocus (tourney) zelf bestond, maandelijkse tourneys hielden.
  • Doen ze dat nog steeds? Ik wou er graag met een groepje vrienden heen.
  • Yo, komende zaterdag houden wij weer in Groningen een monthly .
    Jimmy's Groningen
    Herestraat 100, 9711 LM Groningen
    Aan welke game wouden jij en je kameraden mee doen?
  • August 2016 aangepast
    @PureSkillz
    Waarom worden hier geen threads over gemaakt, als het wat attendees heeft wil ik ook best komen.
  • August 2016 aangepast
    Probleem is dat we een veel te kleine venue hebben dus we er niet al teveel mensen in kunnen laten.
    Ook is er niks te winnen want we mogen er niet met geld prijzen spelen ofzo.
    Wanneer de mensen van hyperfocus een grotere venue hebben gevonden laat ik het uiteraard aan de melee community weten.
  • August 2016 aangepast
    @PureSkillz Serieus? Wauw. We spelen allemaal Smash 4, dus het zou geweldig zijn als we kunnen meedoen.
    Ik had een soort van proeftoernooi geplant om ze voor te bereiden, maar dit is veel beter.
  • August 2016 aangepast
    Touwens, hebben jullie al meer monthlies gedaan? Ik moet zeker weten dat het echt is.
  • ........... -.- natuurlijk is het echt.
    https://www.facebook.com/events/1580253998935999/?notif_t=plan_user_invited¬if_id=1472143554048586

we doen dit al een jaar elke maand.
  • Gaaf. Dan wil ik wel een keer komen.
Log In of Registreer om te reageren.