[3DS] Smasher in NL voor trainen op zaterdag

Zaterdag ben ik vaak aan het smashen en ik zoek iemand om mee te oefenen.
Ik main Ness en King Dedede maar ik kan elk personage wel spelen. (Ik ben Diddy Kong aan het leren)
Bijna 16 en zoek iemand die met mij wil trainen. Hoe goed je bent maakt niet uit ik zelf ben okay maar niet super (ik win redelijk vaak in for glory)
Het liefst iemand die ook kan skypen of iets vergelijkbaars en een 3ds of new 3ds

Als jij iemand zoekt om mee te trainen of ben je een pro en wil je iemand helpen? Plaats een reactie en misschien smashen wij zaterdag wel

Reacties

• Hoi Joostmhw met Siem, ik ben een smasher van 16 jaar oud die net begonnen is met toernooien . Ik speel smash 3d wel eens maar vooral melee maar dat maakt nu eigenlijk niet uit. Ik zou met je online smash 3d kunnen trainen. Als je interesse hebt stuur ik mijn 3ds code!! (Ik moet wel werken op zaterdag dus hou dan asjeblieft rekening mee dat het voor 5 uur is :) ) Ik hoop vaker met je te kunnen trainen op zaterdagen. als je wilt trainen mail me maar op: m.haan99@gmail.com!!

Mains:
    meta knight
    sheik( niet omdat ze goed is Ik gebruik haar al vanaf dag 1 ;) )
    Semi-Mains: greninja, Ludwig,cloud.
  • Ik wil wel met je trainen ben zelf ook niet zo super. Ik kan best soms op zaterdag trainen maybe ook soms door de week. Als je wil stuur maar een berichtje, ik reageer zo snel mogelijk.

Ik main:
    Sonic, falco
    Semi-mains:
    Corrin, Luigi, roy
  • Ik zou graag met je trainen, ik speel ook smash for 3ds en ik ben 14 jaar oud, ik main roy (fire emblem) verder ben ik aardig goed met marth ike sonice mewtwo en een beetje fox
  • Hoi Joost ik ben Gio ik ben zo beetje elke zaterdag beschikbaar ik ben 17 jaar en ik kan gewoon skype als je wil mij mains zijn: zo beetje iedereen (ik wil een beetje Anti zijn :P) stuur me een bericht als je wil spelen tegen iemand met veel variatie. Als wij spelen mag jij kiezen wie ik moet spelen :D
Log In of Registreer om te reageren.