Melee Practise in Amersfoort (of in de buurt van)

Yo,

Ik ben Beatthat(Vincent), best nieuw in de competitive scene, hiervoor was ik vooral streams aan het kijken en melee op netplay aan het spelen. Netplay is helaas toch niet zo'n goed alternatief ivm de buffer/internet/etc heb ik gemerkt. DUS, Ik vroeg me af of er mensen in de buurt van Amersfoort zijn die zin hebben in wat melee.

Ik ben geen total scrub, heb wel al aan een paar toernooien meegedaan (inclusief avalon M2) en ben van plan vaker naar toernooien te gaan, vandaar dus de melee practise.

Als het nodig is kan ik set-ups zonder crt's (Wii+20XX, 2x Cube, 1x melee Pal) meenemen.

Reacties

• Hey! I am currently living in De Glind which is a very small village about 20 minutes from Amersfoort. I am working during the week but i can pay there in the night and during weekends I am also often available. If you want to play somewhen just let me know, would be happy to hear from you :) By the waythere is also a Facebook group called Melee Amersfoort if I'm not mistaken. I'm sure you will also find people to play there!
  • Hey man, woon ook in Amersfoort (Vathorst).

Wil best een keer met je oefenen, heb je iets waar ik je op kan bereiken?
Log In of Registreer om te reageren.