Smashers in Amsterdam/Amstelvedn

Ik ben al lang opzoek naar mensen die misschien smashfests organiseren ergens in de regio Amsterdam of uberhaubt gewoon een keer wat friendlies willen spelen. Online kan ook.

Reacties

• smash 4 of melee, voor melee is er genoeg animo, maar omdat je ook online kan denk ik dat het smash4 is
  • November 2015 aangepast
    Yo voor melee ben ik wel down om friendlies te spelen.
  • Ik woon in Diemen, Melee is mijn favoriet; voor de Wii nauwelijks aangeraakt, en heb helaas geen Wii-U. Zou leuk zijn als iemand me zou kunnen begeleiden, ik smash (ehehhe) eigenlijk vooral wat om op de knoppen. :)
  • Het verbaast me enigszins dat Ace hier nog niet op heeft gereageerd (zal hem redirecten), maar er is in ieder geval een aantal actieve spelers in de regio Amsterdam. Als mensen bereid zijn te reizen en graag gedownsmasht worden, wil ik ook wel wat practice bieden in Den Haag.
  • Yo, voor Melee en Project M zit je wel goed in Amsterdam. Voor smash4 zijn er ook wel mensen volgens mij (maar ik ken ze niet).
  • Joo, ik zoek iemand om komende zaterdag ( 19 december ) in de middag mee te smashen. Mijn vriendin woont namelijk in Amsterdam en die moet werken, in de tussentijd heb ik geen zin om de hele tijd daar te zitten. Ik speel Ness/Fox, dus als je die dag tijd hebt en je woont in de omgeving van Amsterdam, dan kom ik graag langs.
  • @Fout_NL Ik woon niet in Amsterdam maar als ik jou was zou ik ff speciferen of je melee of smash4 wilt spelen.
    Veel mensen spelen de een maar niet de ander.
  • Lol ik bedoel Melee. Waarom zou ik smash4 spelen, wat is dat voor belediging.
  • Ik het alleen over melee en Project M. Heb zelf geen wii u en heb er ook niet echt behoefte aan. Zelf ben ik niet echt zo goed in het organiseren van die smashfests maar als iemand anders dat misschien een keer kan doen zal ik zeker komen.
Log In of Registreer om te reageren.