Melee spelers in Utrecht

Hi,

Mijn tag is Divinius en ik ben sinds iets meer dan een maand woonachtig in Utrecht in verband met mijn studie. Ik was benieuwd of er Melee spelers zijn waar ik zo nu en dan een avondje kan smashen. Ik heb zelf niet echt de ruimte om mensen uit te nodigen. Verder ben ik niet echt op de hoogte of er een Facebook groep is voor Utrecht maar zou dat wel graag willen joinen.

Reacties

• Ik ben in Utrecht, speel regelmatig met Riff ook. Ik heb af en toe wel tijd om te spelen.
  • Hey,

Ik zou ook graag met een paar mensen uit Utrecht willen spelen. Heb deze week nog geen set-up, maar hopelijk volgende week wel. Ik woon in kanaleneiland en smashen kan meestal wel bij mij. Ik zie dat je zaterdag ook bij het toernooi bent, dus hopelijk kunnen we dan in ieder geval meeten en blijkt het niet dat ik megaslecht ben(eerste toernooi).

Lukas
  • Jullie zijn vanavond welkom bij mij om in te spelen voor morgen. PM me even dan geef ik mijn adres/tel nr.
  • Is hier nog interesse voor?
  • Zijn er niet genoeg melee spelers in Utrecht voor een (bi)weekly zoals in Rotterdam?
  • Pm me maar zou ik zeggen
  • ik ben nieuw in melee maar ik wil wel graag leren! stuur mij een FB bericht/tweet bij
    hans jagers
    @hansjagers
    en ik reageer zsm!
  • hey. i dont live in utrecht, but it is no problem for me coming there. if you are interested to play sometimes and have no problem with the fact that i cant speak dutch yet, just let me know :)
  • yo, ik ben naar utrecht verhuist, waar ik ook studeer. Ik heb een lijpe tv, een setup, en zit dichtbij de campus (HAL 16) :D
  • Is dit al/nog een ding? Ik woon zelf in Zeist, misschien wel is leuk zoiets.
  • Zelfde vraag als Markovic maar dan een paar maanden later (en dit keer hopelijk met antwoord). Is er misschien een Utrechtse Melee whatsapp groep net zoals in Brabant? Ik zit hier nu ook in mijn kamer door de weeks en ik heb wel eens tijd voor Melee.
  • yup. ik stuur je wel even mijn nummer en kunnen we even kijken hoe je in de groep te gooien
  • Hey, ik woon ook in utrecht en ben ook opzoek naar mensen waar ik af en toe mee kan smashen voor oefenen. Zou ik misschien ook in een groep gegooit kunnen worden?
  • hoi,

ik zoek ook nog mensen om mellee of smash 4 mee te doen, ben woonachtig in zeist maar heb voor mellee geen setup bij de hand. Mocht iemand interesse hebben let me know!

(een fb link voor de lokale scene zou ook erg fijn zijn)
  • pm'd
Log In of Registreer om te reageren.