Smashers gezocht in Zwolle , Project M en Melee.

Ik ben opzoek naar PM en Melee spelers in Zwolle waar ik regelmatig mee kan oefenen. Ga nu sinds een aantal maanden naar een toernooi in Groningen omdat er zover ik weet niet echt een scene is in Zwolle. Maar ik wil graag mijn spel verbeteren. Dus een training partner zou fijn zijn. Ik heb zelf een aantal CRT's staan in mijn woning, dus ik ben bereid ook wel eens een SmashFest te organiseren.

Reacties

• Als je melee smashfest houdt zijn wij weer van de partij :)
  • ik ben soms in zwolle, mijn neef woont daar en ga redelijk vaak langs
  • Ok cool, zal binnenkort even kijken of ik een smashfest kan houden, denk wel dat er zo'n 10 a 12 man bij mij thuis passen als ik het een beetje goed indeel, heb zelf 4 crt's nu. maar als de tijd daar is zal ik wel een nieuwe post maken.
    Kan misschien ook binnenkort een grotere venue regelen waar heel wat man in kunnen, en er staan al zeker 20+ Crt's opgeslagen. Zou mooi zijn dan heeft Overijssel ook eens een toernooi :D
  • ik woon zelf in enschede, maar voor melee smashfest zou ik graag langs willen komen
  • Hey Guys, I'm new to the Netherlands, currently in rotterdam on an internship from Canada. Played a bunch of melee in college and was wondering what the scene was like here? I dont really know anyone who plays here...
  • Djangief ik speel melee in omg Zwolle.
    Nog steeds geïnteresseerd??
  • Hallo iedereen, ik woon ook in omgeving Zwolle en ben een veteraan in het Melee, ik heb het vroeger heel veel gespeeld en ook op competitieniveau. Ik ben er een aantal jaren uit geweest maar wil het toch graag weer oppakken, te beginnen met een paar oefenmatches te spelen. Wie heeft een extra controller over en wil graag een ronde tegen mij en mijn trouwe groene dinosaurus?
  • Hé Scorpion, ik werk in de buurt van Zwolle en kan doordeweeks in de avond melee spelen. Let me know wanneer je je groene Dino geshined wil laten worden ;p
Log In of Registreer om te reageren.