Toernooien in het gooi?

June 2015 aangepast in Lokale scenes
Dag allemaal,
begin dit jaar begon ik competitive melee te kijken en ik heb het spelletje sindsdien ook weer opgepakt. Ik ben verschrikkelijk slecht maar men zegt altijd dat de beste manier om beter te worden toernooien zijn. Ik weet echter niet of het mijn geld wel waard is om helemaal naar bijvoorbeeld Arnhem te rijden en 10 euro entree te betalen om vervolgens 2 matches te verliezen en weer naar huis te gaan. Ik zou het liefst willen beginnen met een toernooi in de buurt, maar ik weet niet of die er zijn. Ik woon in Bussum, als jullie iets weten hoor ik het graag.

Reacties

• Cleansweeper schreef:
    Ik weet echter niet of het mijn geld wel waard is om helemaal naar bijvoorbeeld Arnhem te rijden en 10 euro entree te betalen om vervolgens 2 matches te verliezen en weer naar huis te gaan.

Voor veel beginners is dit wel waar het op neer komt, tenzij je spelers die beter dan jou zijn in de buurt hebt wonen.

Een uur tot anderhalfuur reizen is voor veel mensen de norm, en als nieuweling keihard op je bek gaan bij je eerste toernooi ook. Het is dan ook geen goed idee om meteen daarna weer naar huis te gaan, op toernooien leer je juist veel door mensen te leren kennen en zo veel mogelijk te spelen, het zijn bijeenkomsten van kennis en ervaring die je nergens anders echt zult vinden.
  • Hmm, dan zal ik het toch maar eens overwegen om naar een toernooi te komen.
  • Ik zal eerlijk zeggen. Ik ben afgelopen zaterdag eindelijk naar een toernooi gegaan en dat was fantastisch. Was daarna zo hyped dat ik weer gelijk begon met trainen. Plus je kan vaak friendlies spelen met anderen en om advies vragen! Een aanrader!
Log In of Registreer om te reageren.