Smashers rotterdam

July 2015 aangepast in Lokale scenes
Hoi, ik ben nieuw hier en vroeg me af of er wat animo is voor friendlys in omgeving Rotterdam.
Ik ben van plan om binnenkort aan toernooien te gaan deelnemen en zou hier graag wat meer voor willen oefenen.
Ik woon in Rotterdam-West en heb momenteel erg veel tijd, reageer of pm als je interesse hebt!

Genosha

Reacties

• Geld voor mij ook in omgeving Rotterdam / Capelle aan den ijssel en dan voornamelijk in het weekend. :)
  • Yo Cashew, voeg mij toe op Facebook, Guus Kolpa. Als je zin hebt om een keer melee te spelen laat het me weten. Ik denk dat we bijna genoeg man in Rotterdam hebben om wel een goede wekelijkse smashfest te kunnen houden :D
  • Jim Morrison schreef:
    Yo Cashew, voeg mij toe op Facebook, Guus Kolpa. Als je zin hebt om een keer melee te spelen laat het me weten. Ik denk dat we bijna genoeg man in Rotterdam hebben om wel een goede wekelijkse smashfest te kunnen houden :D

Yea pleaz :#
  • Let's goooo, Rob den Teuling op fb
  • Ik ben ook zeker in! Woon in het centrum van Rotterdam en heb met name in het weekend tijd voor smashfests! Whatsapp groepie miss een idee?
  • July 2015 aangepast
    Ik heb het al duideljik gemaakt dat ik hier naar op zoek ben in mijn introductie, maar ik zal dat dus ook hier doen. Ik maak voornamelijk gebruik van Skype en WhatsApp. Als er voor de laatstgenoemde nog geen groep bestaat, dan kan ik daar wel voor zorgen. Op het moment heb ik al een groep van mensen om het spel mee te spelen, maar meer is altijd beter in dit geval.
  • Melee sm4sh brawl n64 which one??
  • Net geregistreerd en woonachtig in Rotterdam - Oud-Charlois. Iemand keer zin om te gamen in de avond?
  • Ik woon bij Maashaven, Hugo Niemeijer op facebook, ik kan eigenlijk elke avond doordeweeks!
  • September 2015 aangepast
    Er zijn in rotterdam weeklies bij gamers of the west voor smash 4 (ik dacht dat er ook melee en PM was maar die zitten meestal ergens in de kelder als wij boven zitten ...^^")
    tis 3x per maand maandag en 1x donderdag voor een wat groter toernooi. ze gingen het wel veranderen naar zaterdam geloof ik ivm school

Als er voor de rest nog wat in rotterdam georganiseerd gaat worden ben ik waarschijnlijk wel in. speel eigenlijk alleen smash 4 :P (PM Melee wil ik opzich wel spelen voor de lol though)

Edit: oh dit was allemaal best een oude post zie ik nu pas... achja alsnog :P
  • Just moved into Rotterdam, on exchange for the year. Was wondering if there was anyone to play with. Don't know many people here who plays smash. I mainly play melee but a little brawl and pm as well.
  • There's a Melee weekly on thursday in Rotterdam starting from 15:00 till around 21:00. Address is Jonker Fransstraat 114A, Rotterdam.
  • Add me on facebook (Guus Kolpa) or send me a PM, I'll get you in contact with the scene.
  • Cool thanks, I'll try and get out this Thursday.
Log In of Registreer om te reageren.