opzoek naar meer limburgse smashers

July 2015 aangepast in Lokale scenes
Hallo, ik ben nog steeds op zoek naar meer limburgse smashers om wat regionale events te organizeren, als je intresse hebt laat het me weten, hier of op facebook : Zul yar

Reacties

• Interesse! ken ook nog wat andere in de omgeving Sittard, we houden wel eens meetings voor andere fighting games, maar sinds smash4 zijn ze ook geïnteresseerd in smash. Moet wel zeggen dat ik zelf alleen echt geïnteresseerd in P:M of Melee ben.

Ik kom zelf uit Venlo, overigens.
  • ik ben ook meer geintereseert in PM boven ze allemaal, je kan zien waar ik van ben :p de meeste mensen die ik al eb komen rond maastricht dus je zult wat zuidelijk moeten reizen. meer mensen zou cool zijn, we hebben al een paar event proberen te houden maar steeds erg wijnig mensen, meld e op facebook pls ;>
  • limburg -> maastricht
  • Is er al iets gaande hier in het zuiden? Ik woon in Maastricht en heb ook wel interesse in een toernooi oid. Ik speel alleen PM.
  • Ik ben ook op zoek naar limburgse smashers! Ik woon in Valkenburg en ik speel alleen PM. Het heeft lang genoeg geduurt...ik wil eindelijk eens met tournooien beginnen! Ik wil best helpen met de organisatie als dat nodig is.
    Limburg Smashers unite! :P
  • Hallo man, ik woon in Sittard, ben ook op zoek naar iemand. Zou wel leuk zijn
  • https://www.facebook.com/groups/1516446605268533/ Als jullie je hier aanmelden kunnen we jullie adden aan de groepschat. We smashen semi-regelmatig en hopen wat meer regelmaat erin te krijgen. Zul Yar (susteren) en Carlos (maastricht) zijn degene die voornamelijk smashfests organiseren
  • Huh? De link die jij hebt gestuurd lijkt verlopen te zijn om de een of andere reden?
    Kan het in ieder geval niet bereiken
  • Hmm, ik kan er met meerdere facebook accounts gewoon bij. Typ anders eens gewoon smash bros. limburg in bij zoeken, denk dat je ons dan wel vindt.
  • Hallo, ik ben pas nieuw op het forum maar smash al aardig lang. Ik kom uit Heerlen mijn naam is J.J Croes en organiseer oom toernooien in Heerlen voor mensen die interesse hebben
Log In of Registreer om te reageren.