Smasher gezocht in de buurt van Kampen (zwolle)

August 2014 aangepast in Lokale scenes
Dag iedereen.

Lange tijd geleden dat ik hier voor het laatst was. Ik ben Feben en was een aantal jaren geleden op verschillende toernooien te vinden. Heb er zelf ook een paar gehost, en dat waren allemaal erg leuke tijden. Echter, ik ben gestopt met de smash-scene vanwege persoonlijke redenen en was niet (en ben nog steeds niet) meer in staat te reizen.

De herinneringen aan deze tijd zijn voor mij heel goed geweest en ik mis het nog steeds, maar, met de komst van de nieuwe smash, hoop ik weer een beetje contact te krijgen met iedereen. Zodra de nieuwe smash er is, zal ik mij daarop onmiddelijk 100% focussen in de hoop dat ik mij kan meten met de goede smashers onder jullie (kwam niet helemaal zo ver toendertijd, want verder dan vijfde heb ik het nooit geschopt, but well).

Anyway, point being: is er miss iemand in de buurt van Zwolle die het leuk lijkt te smashen en een gewaagde tegenstander zoekt + niet erg vind om af en toe mijn kant op te reizen? Miss op die manier kan ik het toch weer doen en dat lijkt mij leuk.

Mijn wii is al jaren kapot dus brawl kan ik niet helemaal meer doen (al doe ik het nog steeds regelmatig met een vriend die een wii meebrengt, dus als je er een hebt), maar mijn wii U heb ik klaar en zal de nieuwe smash van dag 1 hebben.

Reacties

• Ik woonde vroeger in Emmeloord en ga af en toe nog daarheen. Ik weet dat je dit al een tijd geleden heb gepoost maar ja, it's worth a try. Ik speel melee/PM :)
Log In of Registreer om te reageren.